Dlaczego szpro nie czyta zwierza regularnie

image

5 uwag do wpisu “Dlaczego szpro nie czyta zwierza regularnie

  1. Jestem lekko zaskoczona tym wpisem. Z nieznanych mi powodów dostaję odpowiedź na pytanie czy kwestię której nigdy nie podniosłam, w każdym razie nie wydaje mi się bym podniosła. Jeśli chodzi o wpis o przecinkach to nawet nie był on wywołany kwestiami podnoszonymi na tym blogu (a na pewno nie tylko). Choć muszę przyznać, jestem nieco zaskoczona jak mój blog zaczął funkcjonować jako niekompetentny blog, linkami do którego dręczy się część blogerów. Nigdy też nie było moim zamiarem podbijanie internetu na zasadzie mają mnie czytać wszyscy, ba nigdy moim zamiarem nie było podbijanie internetu jako takie. Nie moja wina, że ludzie czytają co piszę. Co jeszcze… piszę jak umiem, niektórzy uważają, że nie za długo i z sensem, ale jak widać nie wszyscy należą do tej grupy, do czego mają prawo. Trochę nie rozumiem tego co się dzieje (to znaczy dlaczego ten wpis pojawił się dziś i teraz) ale przyjmuje z pokorą, że stać się musiało. Nie należę do grupy osób zajmujących się popkulturą profesjonalnie, więc profesjonalne oparte o teorie analizy popkulturalnych zjawisk zostawiam tym, którzy takie przygotowanie mają. Ja tylko się zastanawiam. Hmm co jeszcze.Nie będę ukrywać, że trochę mi przykro (nie z powodu braku kolejnego czytelnika, ale z powodu, tego czego symbolem stał się zupełnie niezamierzenie mój blog), no ale w Internecie chyba trzeba się przyzwyczaić. W każdym razie czy mam rozumieć że już jestem tak sławna, że można mnie oficjalnie nie czytać z zasady:P I chyba możemy spokojnie stwierdzić, że zwierz będzie się trzymał swojej strony Internetu, a z zasady nie czytający będą się trzymali swojej. Starczy miejsca dla nas wszystkich.

    Lubię to

skomciaj mię

